poniedziałek, 25 maja 2015

Mój nowy rysuneczek.

Hej!
        Dzisiaj na blogu Wera was odwiedza ;-)
 Dziś wam pokażę jak zrobić rysunek krok po kroku. Może nie będzie to super dokładnie i super ładnie, ale...
Więc tak rysuje dopiero od pół roku więc, aż takich dużych umiejętności nie mam... No, ale Ok!
To już wam pokazuje....

Czas- ok. 4 h
Technika- Ołówek

Rysowanie krok po kroku skóry :)




Tadam! Sorry że jest w takiej lepszej jakości, ale może w następnym poście ogarnę skaner ;).


                                                
                                                 

PS. Dzisiaj byłam z Mag na szkolnych warsztatach malowniczych gdzie z panem Wiktorem (ukraińskim malarzem) rysowaliśmy pejzaże z naszej okolicy. Ale o tym nie długo napisze Mag ;)






2 komentarze:

  1. Portrecik pierwsza klasa! W twoim wieku, to duże osiągnięcie :)
    Mam zastrzeżenia do części od brody w dół. Nic nie trzyma się anatomi. Ale i to można wypracować. Polecam książkę "Rysowanie postaci" autor w bardzo przyjemny i prosty sposób tłumaczy zawiłości rysowania ludzi.
    Za to cienie na twarzy i oczy są świetne
    Pozdrawiam i wpadnij do mnie jak masz czas juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Comments system

Disqus Shortname