piątek, 12 czerwca 2015

Co zrobić z niepotrzebnymi pastelami? + jeszcze kilka rysunków


Hej! Ostatnio postanowiłam sobie, że będę pisać posty mniej więcej co tydzień, ale oczywiście trudno mi się pozbierać... ;)

Macie w domu jakieś stare pastele, których nie wiecie jak wykorzystać i tylko wam się rzucają po pokoju? Nie opisze tu jak wykonać z nich rysunek, ale jak zrobić fajne tło do portretów.

A oto moje pastele kupione w Lidlu za 5 zł.






Więc wykonuje jakiś tam rysunek byle jak, bo narysowałam go na potrzeby tego posta.




Widzicie pięknie mi on wyszedł ;)

Bierzemy do ręki zielony pastel i bokiem przejeżdzamy po kartce, możemy nawet przejechać po włosach, palcem można później rozetrzeć je tak, że nic nie będzie widać.





A teraz dokładamy ciemnego zielonego i fioletu. O to efekt:

A oto inna praca wykonana z takim tłem:

I od razu macie skończoną pracę z ostatniej notki;)

Ps. O to nowa praca którą zaczęłam robić.





Pozdrawiam i życzę miłego dnia!


                                           Wera       




2 komentarze:

  1. Bardzo fajny sposób na tło :)
    A może zrobisz recenzje pasteli? Chętnie przeczytam
    Pozdrowionka
    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;)
    Nad recenzją pasteli pomyślę, fajny pomysł na posta. W końcu ktoś mnie zachęci do namalowania czegoś nimi, bo jakoś ostatnio jakoś nie zdołałam :)
    Pozdrowionka, Wera
    PS. Jak masz jeszcze jakieś pomysły na posty to pisz. ;)

    OdpowiedzUsuń

Comments system

Disqus Shortname