środa, 20 maja 2015

Puk, puk nowe ktosie

Cześć,                                                                                              
Dzisiaj w pierwszym poście chcemy wam opowiedzieć trochę o nas.
A więc tak blog będzie całkowicie anonimowy,
Ja jestem #MAG#
A Ja jestem Wera#
Mamy po 13 lat.
Ja czyli Wera# zajmuje sie glownie rysowaniem portretow, ta rózowa dziewczynz na dole i ta niebieska sa mojego autorstwa. ;)



















Moją specjalnością są głównie projekty ubrań,fryzury i make-upy.
Poniżej znajdziecie kilka fotografii moich dzięł :) 
#MAG#






                                                 Miłego oglądanie (o ile ktoś wogle to ogląda)


1 komentarz:

  1. Hej, widzę że znacie LillaLou :3 #Mag# masz konto na LillaLou? Chętnie poleceniam prace ;) /JulaLou
    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Comments system

Disqus Shortname