poniedziałek, 16 listopada 2015

Zabawa z barwnikiem ;-)




Hello! Dzisiaj pokaże wam to co ostatnio wam obiecałam - czyli efekty mojej zabawy z barwnikiem ;-)
























1 Oprzątnij miejsce przed pracą - rozłóż gazety wokół, ponieważ gdy barwnik spadnie na blat nie będziemy  mogli doczyścić go.



















2 Przygotuj czajnik (mój np miał -1,7 L wiec jeśli chcemy np jakąś małą cześć bluzki zamoczyć trzeba mniej jeśli większa to o wiele więcej tej wody trzeba wlać )wrzątku - wlej go do miski i rozpuść barwnik.










3 wsadź do miski bluzkę ja ja tylko zamoczyłam do połowy i pomieszałam.










4 za pół godziny dolej znowu wody z wrzątkiem tym razem o polowe mniej niż tamtym razem i wlewamy ocet- tyle ile jest napisane na opakowaniu i przewracamy koszulkę na druga stronę.


5. Zostawiamy koszulkę na kilka godzin co jakimś czas mieszając/przewracając na druga stronę






6 Wypukaj bluzkę w zimnej wodzie i wysusz




Gotowe !




Wiadomo, ze nie wyszło mi idealnie szczególnie te białe plamy, jednak jak ba pierwszy raz i tak jestem zadowolona ;-) chce jeszcze napisać tam jakiś napis fajny np.dream

Ps. A co robiłam gdy nie miałam nic do roboty? 

    |
   \/



Pozdrawiam wszystkich!!

Ps. Oto mój nowy rysunek w końcu skończony!


7 komentarzy:

  1. Bluzka naprawdę rewelacja! Nie przejmuj się białymi plamami, są prawie niewidoczne, a jak na pierwszy raz to jest to idealne! Takie delikatne ombre, naprawdę rewelacja!
    Nie myślałaś nad sprzedażą ubrań, zrobionych przez siebie? Koniecznie to rozważ! :)
    Poza tym rysunek na końcu - jest rewelacyjny. Niesamowite jest to dopieszczenie szczegółów... Naprawdę mnie urzekłaś! Może zrób kiedyś wystawę? Pozdrawiam serdecznie!
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-)
      Raczej nie myślałam nad sprzedażą ubrań, bo roboty jest mnóstwo a koszty nie byłyby zbyt duże, no ale nawet jak chciałabym zrobić sprzedaż np. w klasie też ciężko by było, bo mam w niej 17 chłopców i 4 dziewczyny ;-)
      A co do wystawy, to chyba prawie każdy artysta o niej marzy, mam nadzieję, że nadarzy mi się okazja i taką zorganizuje ;-)
      Jeszcze raz dzięki wiele, za takie opinie ;p
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo serdecznie zapraszam Cię na 6 rozdział mojego opowiadania! Mam nadzieję, że się spodoba. :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne 'ombre'. Kiedyś widziałam na yt, że barwnikami można zrobił b. fajnego kolorowego 'ślimaka' na t-shircie.
    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny rysunek :)
    Zapraszam do mnie https://katharosart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyno co ty tu robisz
      to mój cringe blog z 1 gimby
      nieee

      Usuń

Comments system

Disqus Shortname