niedziela, 25 października 2015

Moje przybory

Hej! Dzisiaj pokażę wam posta skopiowanego z mojego starego bloga http://szkicownik555.blogspot.com/  . Dodałam też jeszcze kilka pozycji ;-)


1.






Kredki progresso 24

Moje prace wykonane nimi: (chmury i oczy)





2.




Kredki Polycolor
Rysunki nimi wykonane: (włosy, skóra)





3.






Wiszer, blender, gumki, strugaczki, gumka chlebowa, długopis czarny, kilka ołówków, cienkopisy.
Nie będę pokazywać przykładowej pracy ponieważ tych przyborów używam do prawie każdej pracy.









4.


Farby olejne
Moja pierwsza i jedyna na razie praca nimi: (wszystko)






5.



Pastele suche.
Rysunki: (skóra, usta)


6.



Blok z kolorowymi kartkami. 
Wykonuję prace głównie na papierach szarych i brązowych. Dopiero ostatnio zaczęłam rysować na kolorowym papierze więc wkleję tu zdjęcie, które jest już na górze ;-)





7.






Najzwyklejszy blok z białymi kartkami z Biedronki. Chyba nie muszę pokazywać przykładów ;-)




8.






Blok artystyczny
Nie jest to recenzja,ale doskonale się na nim maluje farbami,(  namalowałam na nim dziewczynę farbami olejnymi) fajnie też ołówkiem, ale jak rysowałam kredkami efekt jest taki jakbyś rysował na podłodze.




9.




Ołówki Koh-i-noor
Praca nimi wykonana: 








10.



Różne kredki oprócz tych profesjonalnych, które gdzieś się znajdą :-)



11



Kredki metaliczne

                      Praca nimi wykonana

:







12.

Suche pastele koh-i-noor





Pastele suche Toison D\'or Koh-I-Noor - 24 kolorów



Rysunek nimi wykonany:




Na dzisiaj to tyle, pozdrawiam!!!



18 komentarzy:

  1. Ty masz 13 lat i tak rysujesz? O____O Szacun, Dziewczyno, jesteś niesamowita! Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę. :)
    Oczywiście obserwuję, powiadamiaj mnie o nowych postach, bardzo chętnie zobaczę więcej Twoich prac!
    Dziękuję za wizytę u mnie i oczywiście zapraszam do wspólnej obserwacji. :)
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-)
      Ja Twojego bloga też zaobserwowałam i czekam na kolejne rozdziały! :-)

      Usuń
  2. Naprawdę zazdroszczę Ci talentu, rozwijaj go jeśli potrafisz . Może Cię zaprowadzić naprawdę daleko !

    zapraszam ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/2015/10/w-poszukiwaniu-szczescia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :) Cudowne przybory *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prace ;)
    Zapraszam do mnie http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;)
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno też robiłam i mnie taki post :3
    http://julalou.blogspot.com/2015/10/czym-rysuje.html?m=1

    Btw zastanawiam się nad kupnem suchych pasteli z KIN. Dobre są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie bardzo dobrze się sprawują ;-) Dodają one według mnie więcej realizmu w pracy przy mniejszym wysiłku. Czasami jednak widzę, że np jak nałożę niedokładnie pastel różowy , a na niego biały i to rozmażę widać pojedyncze linie, które za nic nie chcą się rozmazać, jednak i tak je polecam (szczególnie dla fanów realizmu!)

      Usuń
  6. Ślicznie rysujesz *-*

    Zapraszam do mnie ♥: http://oliwia-oliwkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, rysujesz na bloku rysunkowym? Raczej polecam Ci techniczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nwm, mam od dawna ten blok rysunkowy, jak wspomniałam powyżej efekt jest ,straszny jeśli rysujesz kredkami, ale ok jeśli jakimiś farbami. Spróbowałam coś narysować na technicznym (ołówkami) szczerze mówiąc efekt wydaje mi się taki sam.

      Usuń

Comments system

Disqus Shortname