wtorek, 2 czerwca 2015

Kolejny rysunek..

Wera
Hej! Dzisiaj nowy rysunek w etapach tworzenia, wykonany kredkami Koh-i-noor polycolor .
Jest to jednak inny post niż mój ostatni, ponieważ nie ma jeszcze końcowego efektu.
Zaczynamy od szkicu

Rysujemy kredkami kontury

Rysujemy oczy, włosy lekko i zaczynamy skórę

Wypełniamy skórę 

I to na dzisiaj tyle!

Rysowałam to ok. 3 h . A jeszcze nie skończyłam. 

PS. W przyszłym tygodniu zamierzam zrobić posta o szkicowaniu ust.
PPS. A oto zaczątek mojej nowej pracy:



2 komentarze:

  1. Tyle masz kredek, a na twarzy tylko jeden odcień! Wpleć brązy, fiolety, zielenie, róże czerwienie.... i wszytkie inne kolory jakie widzisz w skórze!
    Za usta też Cię nie pochwalę. Nie dostrzegam w nich koloru skóry oraz obrysowałaś je dookoła :( wygumkuj trochę i pozostaw zaznaczone konciki ust, dolną wargę na środku i na górnej charakterystyczne M delikatną kreską.
    Cieszę się, że bardzo odważnie podchodzisz do twarzy i koloru, oby tak dalej!
    Pozdrawiam i rozgość się u mnie jak chcesz juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ! Dzięki za opinie, jest to jeden z moich poważniejszych rysunków narysowanych kredkami, szczególnie nowymi polycolorami wiec jeszcze nie dokońca umiem sie nimi tak umiejętnie posługiwać , a patrząc na moje wcześniejsze rysunki to jakiś postęp i tak jest bo wcześniej do cieniowania skory używałam dwóch kremowych kredek ;) zauważyłam jednak ze po dodaniu brązów itp rysunek stanę sie realistyczniejszy. Pozdrawiam !
      Ps. Bloga na pewno zobaczę !
      Wera

      Usuń

Comments system

Disqus Shortname