niedziela, 1 listopada 2015

Recenzja filmu ,,Slumdog.Milioner z ulicy.''

Hej! Dzisiaj chciałam wam przedstawić recenzję filmu ,,Slumdog. Milioner z ulicy’’.  Ostatnio byłam na tym z klasą. Napisałam to do szkoły, więc trochę może być sztywno, ale mam nadzieję, że was zachęcę do przeczytania książki lub obejrzenia filmu :-). 


W swoim życiu widziałam wiele filmów, które zrobiły na mnie wrażenie, jednak ,,Slumdog. Milioner z ulicy’’ jest dziełem, którego nigdy nie zapomnę. Jego reżyserem jest Danny Boyle. Wiele ludzi (tak jak i mnie) zadziwiło to, że tak małym kosztem film, w którym występowali aktorzy pochodzący ze slumsów, mógł zdobyć aż 8 Oskarów. 
Znalezione obrazy dla zapytania slumdog milioner z ulicy        C o sprawiło, że ludziom tak się spodobał ten film?  Danny Boyle nie pokazuje nam magicznego wyidealizowanego świata, ukazuje nam bardzo brutalną rzeczywistość współczesnych Indii. Historia opowiada o chłopcu, który niespodziewanie dostaje się do hinduskiej edycji ,,Milionerów’’ i zostaje zwycięzcą 1 miliarda rupii, za co został aresztowany, ponieważ prowadzący programu uważał, że Jamal oszukiwał. Torturowany w areszcie mówi : „Nie oszukiwałem. Nie odgadywałem odpowiedzi. Ja je znałem. Nie chodziłem do szkoły, nie czytałem książek. Miałem szczęście. Bo czy to nie szczęście, że zadali mi takie pytania, na jakie znałem odpowiedzi?”
Główny bohater zmuszony do wyjaśnienia opowiada historie swojego życia przeplatająca się z 12 zadanymi pytaniami w teleturnieju.Jest ona o miłości, rozpaczy, smutku, gniewie i o tym jak straszliwa rzeczywistość  zmusiła go do szybkiego dorośnięcia. 

 Film bardzo mi się podobał i zachęcam do jego obejrzenia. Mam nadzieję, że kogoś zainteresowałam ;-)


6 komentarzy:

  1. Hmm, z Twojej recenzji wynika, że film jest naprawdę wart obejrzenia. Także jak najbardziej super - w wolnym czasie na pewno postaram się na niego wybrać! :D
    Uwielbiam chodzić do kina! :)

    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ten film w szkole jakiś czas temu. Moim zdaniem jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten film w szkole jakiś czas temu. Moim zdaniem jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie zapraszam na cieplutki i świeżutki jak bułeczki rozdział 4ty, który przed chwilą wypłynął spod mojego ''pióra''! :)
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu ! Jeszcze godzinę temu sprawdzałam czy nie napisałaś czegoś nowego ;-)

      Usuń
  5. Film jest super!
    http://optimisticphotographer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Comments system

Disqus Shortname